Lukijat

maanantai 8. lokakuuta 2012

Stay Strong

Vaikea aamu, oon syöny ku possu koko viikonlopun siinä ajassa mahalaukku kerennyt surentumaan ja aamulla mun maha huusi ruokaa ruokaa.
Ja viikot pitää olla kovina, ja lopettaa viikonloppuna syöminen jos haluan päästä tavotteeseen.
Ei se onnistu muuten, jos viikot syön turvaruokaa ja sitten viikonloppuna syön näiden päivien edestä, ne kaikki kilot tulee takas ja lähtee sitten taas viikolla pois, eli kuljen samaa noidankehää kokoajan, pitää tehdä muutos.

Tänään mennään sitten turvaruualla, muutenki iltavuoro, ei houkutuksia kotona. Maha oli tuvonnut vieläkin aamulla, ei litteä, ei vähän litteä, vaan iso. En uskalla vilkastakkaan vaa'kaa ennekun tunnen litteän vatsan, en halua pettyä.. Menen kun olen varma että viikonloput kilot on karissut.

Ärsyttävänä ongelmana koen maanantait,  duuni alkaa puolenpäivän aikaan, joten edellisena iltana valvotaan 2 asti ja nukutaan aamulla sitten pitkään, ja seuraavana aamuna herätys klo 6.
Kotiin pääsen just kahdeksan maissa ja liikaa energiaa, että saisin unta 9 maissa, vaikka ottaisin unilääkkeen heti kun pääsen ovesta sisään ei auta.
Ja seuraavana aamuna oon tosi väsyny ku tullu taas valvottua :(

Mutta nyt täytyy pysyä vahvana tänään tän nälän kanssa ja tosiaan alottaa uusi tapa, viikonloppuna myös turvaruokaa!! Niin pääsen tavotteeseen nopeasti ja varmasti. Keholle varmasti tiukkaa, heikottaa ja on huono olo, mutta mikään ei estä jos tahtoo jotain kovasti. Alkoholin käyttö on lopetettava viikonloppuna jos menen ulos.

Ei mulla tähän aikaan muuta, muutakun tsemppiä mulle ja kaikkein tärkein mikä piti mainita.
Kun olen saanut, ja olenkin saanut suuren osan maantai töistäni tehtyä aloitan ennakkomateriaalin ahmimisen mun aivoihin. Paneudun siihen, nyt on korkea aika.
Teen sitä koko päivän ainakun pystyn.
Siihen asti JOS tupsahtaa kirje postissa pääsykokeisiin. Jota suuresti epäilen. En vielä täyttänyt työkuukausien määrää, 2 kk jäi uupumaan, siksi hain harkinnanvaraisessa haussa, joten kaikki on vielä auki. Jos ei tule kutsua, voin jättää ennakkomateriaalin huoletta pois ja odottaa kevään hakua, mutta jos kirje tulee, lukemista lukemista ja lukemista.
                                                      
                                                           Stay strong!
Syömisissä nyt ja viikonloppuna ja muutenki elämässä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti