Lukijat

torstai 4. lokakuuta 2012

Ei ei ei ei

Kävin tulostamassa tradenomi ennakkomateriaalin, tuli omena kurkkuun, epätoivo, haen muutenki harkinnanvaraisessa haussa, eli tuskinpa kutsutaan pääsykokeisiin, mutta aion silti lukea mikäli tulisi.
Ensi keväänä pääsen varmasti pääsykokeisiin.

Mutta ennakkomateriaali on järkyttävän vaikea:
VALTIONEUVOSTON KANSLIA/GLOBAALITALOUDEN HAASTEET SUOMELLE VUOTEEN 2030, sivuja 100
ja englannin kielen osio.

PLAYING THE PUBLICITY GAME
kaikki on enkuks tosa osiossa, sivuja 100.

Meinasin käydä itkee, epätoivo, epätoivo iski muhun, en koskaan tuu ymmärtää näitä, kuin luin en oikeesti ymmärtäny sanaakaan, en sanaakaan. Apua oikeesti.

Mä tarviin oikeesti APUA noiden sanojen ymmärtämisestä, miten joku voi edes tajuta tollasta? HEPREAA, siis nyt mun kaikki toivo ja kaikki into lopahti maahan ku yritän yritän lukea, mutta en tajua tollasta.
Mun piti googlettaa mitä Globaalitalous edes on ja siihenkään en saanut selvää vastausta.
Ja sit pitäis vielä enkuks kirjottaa, jos ei edes suomeksi tajua??
Oon niin epätoivonen nyt, tuolla on suomenkielisiä sanoja, jota en ole koskaan edes kuullut.
Mitä mä teen oikeesti.

Jos joku haluaa auttaa let me know, tarviin pahasti apua
omena kurkussa ei oo kiva.

No kohta kotiin ja tänään turvaruokaa ja huomenna ehkä aamulla uskallan hyppää vaa'alle, katotaan nyt tuntuuko maha litteältä, en vaan suostu ottamaan ruxeja pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti