Lukijat

maanantai 1. lokakuuta 2012

Hall on fame

Tulin nyt korjaa nää kirjotusvirheet ja vähän lisää mun ajatuksia :)

Te ette vaan voi uskoa miten paha, paha paha mun on olla. Mun on pakko kirjottaa se auttaa.
 Mulla ei oo koskaan ollut tällästä oloa, ei koskaan. Vkp menin mun perheen kanssa juhlimaan ja sit menin moikkaamaan mun isää ja se "valitti"  kuinka oon laihtunut taas, se ei huutanu vaan sano sen sellasella äänensävyllä jota en oo koskaan kuullut sen suusta. No menin sit toiseen huoneeseen ja äiti tuli sanomaan et se oli nähny et sillä oli ihan kosteet silmät kun olin menny pois siitä huoneesta. Ainaku mietin tota itkettää, en mä haluu pahaa kenellekkää ja mun isä ei todellakaan ole tollanen itkusurku tyyppi vaan osottaa asiat huutamalla. Mun sydän SÄRKY oikeesti.
Mentiin itikseen ostamaan lahjaa ja kukkia uudelle avioparille, niin otin isästä kiiinni( jota en ole KOSKAAN TEHNYT) sit käveltiin sen kanssa käsikynkkää siellä ja se oli niin onnellisen näkönen ja ylpee kun sen kavereita meni ohi!  Tää lämmitti mun sydäntä oikeesti! Mä rakastan mun isää niin paljon, vaikka se onki tosi tiukka, se on silti hyvä isä. Mun pitäis sanoo se sille joskus....Sitenku oltiin vierailla se kokoajan silitti mun päätä, se kehu kuinka sen tyttärellä on hyvä työ ja se aikoo tradenomiksi ( siis tää on vaan haave) tuntu hyvältä, mut samalla niin pahalta, ku näin kuinka se katto mua säälittävästi ja näin sen silmistä et se on huolissaan.

 Ja sit mun äiti sano et laita jotain löysää päälle ettei kaikki kato sua kuinka oot laihtunu, toiki tuntu niin pahalta ihanku ne häpee mua.
No ku menin sisälle mun sukulainen jota en oo nähny vuoteen oli suu auki ja kauhisteli miltä näytän jne! Kauheeta kauheeta.
Ja sit ihmiset kehtaa sanoo mulle et karma iskee suhun, oot tehny ihmisille pahaa, mitä pahaa mä oon tehny?? Jos musta tuntuu parisuhde, kaverisuhde ihan mikä vaa ei mee hyvin ei tee musta onnellista ei se tee musta pahaa ihmistä jos haluun pois siitä. (ehkä nyt ei oo oikee aika parisuhteelle)  Mä oon kokenu niin paljon pahoja asioita lapsuudessa mitä ette voi kuvitellakkaan, ja sit mulle sanotaan karma iskee suhun ja tuut saamaan pahoja ihmisiä sun elämään niinku itekki oot?  Ei pidä paikkansa. Karma mun tulevaisuus tulee olemaan hyvä kaiken sen paskan takia mitä joudun kokoajan ja oon joutunu kokemaan! Turha lannistaa ihmisä sanomalla noin. Se tarkottaa te olette pahoja ihmisiä kun haluatte pahaa toiselle, en minä. Yritän vaan olla onnellinen, mitä en nyt todellakaan ole! Kukaan ei voi ymmärtää mitä mun päässä liikkuu, kukaan ei ymmärrä että, syömishäiriö on päässä, ei sitä muuteta noin vaan. 
Kukaan ei ymmärrä, paitsi te jotka koette samaa ku minä. Ihminen jolla ei ole jonkinsortin syömishäiriötä EI voi ymmärtää miltä se tuntuu! En mä oikeesti halunnu tätä sairautta,(halusin vaa olla nätti) mut se otti vallan.
Ja sitä ei pidättele mikään kun päästin sen liian pitkälle. Te ootte pahoja ihmisiä kun lannistatte toisia. Musta tuntuu että, mun voimat on lopussa, en jaksa enää. LIIKAA oikeesti LIIKAA mun elämää tällästä! Tuntuu hirveeltä masistelulta, sitä se onkin. Mulle muka karma iskee mulle tulee paskaa, sehän nähdään, jos pääsit videolla mun menneisyyteen sanoisitte, kaikkee hyvää sulle. Tästä mä nään kuka oikeesti välittää. Ainaki isä ja äiti. Mun veliki vaa huutaa mulle ja kiroilee ja vittuilee, sanoo et haen huomioo. Vaikka aina ollaan oltu läheisii se vaan huutaa. :(
 Ei se voi ymmärtää, seki tuntuu pahalta. Haluun vaan olla onnellinen tyttö, mut jos muhun on iskeny sairaus, ni sit vaan pilkataan. YKSIKÄÄN ihminen ei oo vielä ymmärtäny mua tai hyväksyny. Tai on hyväksyny, koska ne ei tiedä. Mut et joku kehtaa sanoo mulle et tuut samaa paskaa, sitä paskaa tätä, ei oo oikeus. Tää on mun elämä, puhukaa omista elämistänne sitte, ja lopettakaa toisten lannistaminen. En tiiä mitä muuta sanoisin, muutenki liian pitkä teksti, ja olis lisää vielä mut ei jaksa. Miten mä jaksan tästä eteenpäin ku oon just tällänen EI vahva persoona. No ehkätää on vaan tän illan ajatukset, ehkä huomenna on parempi päivä. Toivotaan.

The Script- Hall of fame <3

Keep ur head up...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti