Lukijat

tiistai 2. lokakuuta 2012

Not my morning

Painon suhteen hyvä, eli saan taas raxia ruutun, paino oli 54,5, eli 700 g tippunut eilisestä :O
Jos jatkuu tätä vauhtia, ei kestäisi enää kauaa, mutta pelkään joutuvani ottamaan raxeja sitten pois kun lihon taas :( eli viikonloppuisin.

Järkytyin aamulla.
Ostan aina kahvin aamulla, menin metroon ja 3 pysäkin jälkeen suoraan vastapäätä nainen rupee syömään kroisanttia.
Mulla tuli joku ihme kohtaus, hiki nous pintaan, yritin avata hädissään takkia ja saada ilmaa enemmän, rupes oksettamaan, ajattelin et kestän vielä pari pysäkkiä, pääsisin pois tunkkaisesta metrosta. Ei auttanut.
Mun kroppa rupes nykimään jos oksennusta ulos, vaikka kuinka yritin katsoa kattoon ja miettiä kaikkia viileitä asioista! Mun lämmin kahvikuppi oksetti, olisin halunnut heittää sen maahan. Nousin ylös, tunsin kuinka oksennus tulee, mikä oksennus?? En ollut syönyt mitään, juonut vaan KAKSI kulausta kuumaa kahvia. Nousin ylös ja yökkäilin, kaikki katsoi, mua nolotti. (mulle ei oo koskaan käynyt näin)  Heti kun metron ovet aukes oksensin vaan vatsahappoja ja pari kulausta kahvia. Auttoi heti, istuin pari minuuttia ja jatkoin matkaa seuraavaan metroon.

Mitä tämä tarkottaa oikeen?? Huolestuttavaa,

Mä en ole sun kanssa enää, mitä sit jos sanon moi tutulle, tai jos sanon terve, tai hyvää päivää?
Jos vaihdan kuulumisia. Se ei kuulu enää sulle!
Tää blogin kirjotus, haluutko että vaihdan nimen niin et pääse tännekkään? Ehkä tietämättömyys on sulle parasta. Pysy poissa mun blogista ja tai fb sivuilta. Sait mut taas ahdistumaan eilen.
Se viestien rumpa mikä illalla tuli oli sairasta. Tätä mä just tarkotan miksi en halua olla sun kanssa.  Sait mut ajattelemaan hyviä asioita pari päivää aikasemmin, mut eilen kaikki ne huuhtoutui pois sun eilisissä sairaiden viestein mukana.
Huuhtoitui samalla lailla kun oksennukset mun mahasta ja heti sen jälkeen helpotti.
En halua, enkä tarvii tollasta ihmistä. Näytit taas sen miksi erosin susta ja mut vielä enemmän ajattelemaan huonoa susta. Sitähän sä et toivonut.
PS. vaihdoin mun numeron, huomisestä lähtien et saa muhun enää yhteyttä ja se on salainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti