Lukijat

torstai 11. lokakuuta 2012

-100g




Liian vähän.
Vaikka söin eilen yhden piltin 150 kcal + puolikkaan tuplan 200 kcal = 350 kcal.
Liian, liian vähän, paskaa.

Perjantai, en halua sortua syömään. Haluaisin vaan olla vklp kotona ja olla syömättä, en edes jaksaisi tehdä mitään
.
Pitäiskö valehdella et oon kipee? tekis mieli, en halua lihota. En halua yksinkään olla!! Helvetti ku en halua sortua.
Eilen vaikka olinkin illalla vasta kotona, jaksoin siivota koko asunnon ja aamulla viedä roskat, ainakin puhdasta. Sen jälkeen en muuta kerenny tehdä kun painaa pään tyynyyn.
Mun elämä on just tällästä. Kuvittelin tossa just äitille jos pääsisin kouluun, 2 vuotta tulisi olemaan mulle tosi raskasta, ensin 8h töitä ja sitten suoraan kouluun ilta 9 asti.
But if you want something...

Töissä ihmisiä sairaana, täällä on nyt vaan 2 (minä ja yks muu) tämä tarkottaa paskaduunia tänään. No ainakin pääsen aikasin, mut onko se hyvä vai huono olla kotona aikasin?

Mun mielessä kulkee monenlaisia ajatuksia hyviä, huonoja, mahdottomia, toivon rippeitä, muiden ihmisten mielipiteitä jne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti