Lukijat

perjantai 5. lokakuuta 2012

?! Sanoja

Uskalsin vaa'alle se oli vielä 54 puolella, ei tarvinnut ottaa raxeja pois. 100 g niin olisi ollut takas 55, eli on tullut syötyä liikaa, täytyy rankaista jotenki itteensä.

Oon toisessa toimipisteeessä nyt, täytyy nopeasti kirjottaa (tästä on tullut mulle todellinen pakkomielle) Miks en muka sais?
Piti laittaa salaiseks veljentakia, ei kuulemma puhu ikinä enää mulle jos kirjotan tällästä ja hän on kuulemma kuullut että ihmiset jotka kirjottaa tällästä blogia tekee itsemurhia, justjoo.

Luulin et saan myötätuntoo, en saanu, eikä halunnu puhuu edes puh. No täytyy jotenki vaihtaa nimi tähän blogiin, senkin saa tehdä kahdesti vuodessa vain.
Ja sitten taas lisätä julkiseksi.
Fiilis ok, vähä ahdistunu koska toisessa paikassa.

Ja ne pääsykoemateriaalit ei helvetti.. Mitä tarkottaa
Intergaatio (kahden erillisen keräämistä yhteen)
Joo mutta lauseissa sitä ei voi ymmärtää, kun se muuttaa muotoa.
Polarisoituminen=huonotuminen?
Insituutio=käyttäytyminen, tämäkin ei voi tarkoittaa tuota.
Brogessiivinen= edistyvä, tehostuva

Mutta tekstissä nämä saat ei ei ei voi ymmärtää oon vasta lukenu 3 sivua, toista englanninkielistä en edes ole kerennyt avaamaan.
Paljon sanoja ja lauseita jota en ymmärrä. Eli olen T_Y_H_M_Ä
Epätoivo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti