Lukijat

maanantai 1. lokakuuta 2012

Ahdistus

Mulla on pahin ahdistus IKINÄ! Viikonloppuna syötiin ja juotiin aivan liikaa ja vaaka ei toimi, oli juhlia ja vaikka mitä.

Enkä vieläkään ole päässyt ostamaan uutta!

Eniten mua ahdistaa sinä, ai minäkö olen sydämmetön? Jättäisit mut rauhaan, jokainen viesti saa mut ahdistumaan niin pahasti, että tuntuu että joku kuristaisi. Lopeta pliis.Mä pyydän.
Mä en tiedä mitä teen, täytyykö mun vaihtaa numero vai mitä mun pitää tehdä, kun ei ymmärretä.
Mullakin on sydän helposti ahdistuva, ymmärrätkö, ymmärrätkö??? Kaikki on hyvin kun ei kuulu mitään, mutta et tiedä minkalaisen ahdistuskohtauksen saat mulle sun viesteilläs. Edes lääkkeet ahdistukseen ei auta, voi herranjumala oikeesti. Mua säälittää, saat mut tuntemaan itteni murhaaajaksi vaikka en ole. Jos joku tässä on paha niin olet sinä.
Anna mun olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti