Lukijat

maanantai 22. lokakuuta 2012

22.10

Vkp:na pääsin 53 puolelle takaisin.

Kokkasin jopa pastaruokaa, jotka sitten oksensin, en tahallisesti ne vaan tuli ulos, oli niin huono olo.
Ehkä se oli liikaa mun vatsalaukulle liian suuri määrä ruokaa yhtäkkiä.

Eilen mussutin vaikka mitä mm. daim kakkua ja kaikkea pahaa, en edes halunnut mennä vaa'alle,
oli vain pakko syödä kun olin huono olo kokoajan, tunsin kuinka tarvitsin energiaa!

Silti vaikka olen syönyt paljon vieläkin jatkuva pahoinvointi/pääkipu.
Esim jos syön ruokaa enemmän kun pitää, tulee kammottava olo, oksettaa. Ja en harrasta oksentelua, joskus vaan tuntuu on pakko oksentaa nämä ulos, kun ne tulee itsetään, että täytyy juosta vessaan, näin kävi pastassa.
Se oli kyllä kerennyt kaikki imeytymään mun kroppaan oksensin vasta 4h jälkeen ja kaikki tuli.


Mua ruvennut pelottaa tää sairaus, se iski eilen kuin pam . Ihmisten puheet, kauhutarinat letkuihin joutumisista ei pelota. Haluan vaan tavotteeseen päästä!

Tajusin että, kai mun on käytävä pohjalla, jotta tajuan haluta parantua. Nyt on vaan se yks päämäärä ja en millään suostu luopumaan siitä.
Rupesi ensimmäistä kertaa pelottaa tämä sairaus, ja jotenki mulla tuli vahva tunne että, lähiaikoina tapahtuu jotain pahaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti