Lukijat

keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Everything is ruined!!

Mä yritin skarpata, laitoin itteni terveen näköseks, hymyilin ihanku kaikki olis ok, kaikki oli hyvin. ( Menin siis veljenkaa solkkuun)

KUNNES mentiin laittamaan rahoja ja mä olin toppi päällä, ja se pyys et laita vielä euron koneeseen, sit se näki mut toppi päällä ja alko huutamaan ja kiroilemaan siellä solkussa ihan täysillä, et oon ruma, hyi vittu, missä sun perse, mitä nää on, miks sul näkyy luut selässä miks sitä hyi vittu, ei kukaa sua haluu, hyi vittu ja nyt "mä  vasta tajuun! Siinä oli ihmisiä, miten se kehtaa. EIKS SE TAJUU TOI SATTUUU MUA!!! Mä vaan huusin takas anna olla ja vittu lopeta sit menin sinne solkkuun itkin kokoajan siellä. Sit kreräsin itteni kasaan ja tulin ulos. Ei se sit sanonu mitää muutaku et nyt mennää syömää, ja tää laitto mun ahdistumaan, JUURIKUN olin pääsemässä vauhtiin se pilaa kaiken. Oisin voinut syödä picnicis (salaatin) koska se tykkää itekki syödä siellä, mut ei käy. Se pakotti mut mäkkiin ja pakotti tilaamaan 2 hampurilaista, juuston ja kalahampurilaisen ja kokiksen. Esitin että tää kalahampurilainen on pahaa hyiii en voi syödä. Joten söin vaa juuston ja kokiksen, tää ei oo mitään mun turvaruokaa. Mun pitää skipata huominen punnitus, koska noiden jälkeen se on varmasti noussu. Ja en millään haluu ottaa raxeja pois tuolta!

No soitin äitille, yritin saada jotain lohtuu (siltä oon aina saanu) seki vaa huus mulle! Soitin mun kaverille se oli kanssa samaa mieltä....
MIKÄ TEITÄ VAIVAA??? Ettekö ymmärrä ei oo niin helppoa?? Noni syö vaan normaalisti ja liho. Jos en halua! Jos mulla on tavote! Te ootte pahoja ihmisiä kaikki.
Miks kukaan ei haluu et oon onnellinen?? ei edes mun perhe, ei kukaan.
Oltiin syömässä, se huomas et mulla oli pahamieli sen sanoista, se sano et sä oo naamasta ruma, mut kohta oot, huus taas. No ok, edes jtn. Mut sit se sano et se melkee itki sen solkussa ku se näki mut, tästä tuli mulle pahamieli.

Eilen olin vielä onnellinen, nyt en oo! Pitääks mun näyttää siltä miltä muut haluu? Jos haluun 50 kg miks ette vaan anna!  Kaikki vaa haluutte et oon onneton, menkää sit pois

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti