Lukijat

maanantai 24. syyskuuta 2012

Who Am i?


Mua niin vitutttaa, kun en saa noita raxeja ruutuun tonne sivuun (X)!!

Viikonloput aina menee syödessä, vaikka mulla piti olla se itsekuri kohdillaan.
No onhan se, viikolla! No so what ainaki aineenvaihdunta lähtee liikkeelle vklp. Ärsyttää vaan kun ei saa raksitettuu noita kilokohtia, pysyy aina samassa... Paino nousee vklp ja laskee samaan sitten viikolla.

Tuntuu hirveen vaikeelta saada alemmas paino.
Viime postaus oli aika raju, olin tosi vihainen kaikelle.
Kävin psykiatrilla, jonka mielestä minulla EI ole syömishäiriötä, vaan se vain sivuoire kaikesta ja kaikista ongelmista mitä omistan. Ja taas kerran ärsyttävä psykiatri.
No me edetään näin: on olemassa nuorten kriisi joku juttu, jossa voin käydä 2krt viikossa ja käynkin, se on vaan ti-to. Ja siten 3kk jälkeen palaan tälle ärsyttävälle psykiatrille ja hän kirjoittaa sen E-lausunnon kelaan, jotta saan heidät maksamaan mun oman psykoterapian, ja sitten pitää vielä etsiä oma psykoterapeutti ja en varmalla halua tällästä kun tämä nainen! yök.
Tottakai tässä on myös omavastuu olisko ollu joku 10 e.

No ainakin yks hyvä juttu, se sano että näillä sun papereillä saat varmasti tuet siihen ( ovat n. 2 A4 kokosta sivua) että ei siitä huolta.

Ja sitten hän mainitsi että kun tämä on vain "oire" ja minulla ei oikeasti ole mitään häiriötä, kun käyn täällä kriisiavussa mun mieli muuttuu ja rupean syömään normaalisti ja tätähän minä en halua! En halua.
En sitten puhu omista syömisistä mitään, puhun vaan lapsuudesta ja kaikenmaailman muista asioista, koska kukaan eikä mikään tule mun tavotteen edelle!

ja suurin kysymys on kuulemma ja varmaan onkin.

Kuka minä olen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti