Lukijat

torstai 13. syyskuuta 2012

Hyvä päivä

Moiii :)
Eilen en kerennyt kirjottaa, mutta nyt pakko purkaa.
Tänään oon ollut tosi ilonen, poikaystävä tulee tänään matkalta  ja aamupainoki oli pudonnut puolí kiloa, eli 56,4... Eli ei ainakaan maha pömpötä ja muutenkin ihan hyvin viihdyn omissa nahoissani tänään, onneksi..

Syömiset toissapäivänä: En syönyt mitään muutakun yhden Tupla-patukan (400 kcal) voisin vaihtaa tän 400 kaloria johonki terveellisempään, tiedän! Mutta ainakin paino pudonnut puoli kiloa, että ei se kai niin haitannut, mutta pyrin kumminkin terveellisesti syömään sitä pientä määrää mitä aionkin..

On tänään sattunu kurjaki juttu, joka sai omenan mun kurkkuun, siis totaalinen selkäänpuukotus.
Mun "ystävä" no ei sitä sellaseks voi kutsua enää. Muutenkaan harvoin nähtiin, mutta soiteltiin usein ja puhuttiin kaikenmaailman asioista.
Niin, minulla ja tällä "ystävällä" about. kuukaus sitten tuli riitaa, hän haistatteli vaan paskat ja loukkaannuin siitä, en ottanut mitään yhteyttä koko kuukauteen.
No päätin sitten tänään soittaa ja kysellä kuulumisia (Ei olisi pitänyt!) olin valmis hautaaman tän riidan. Ei vastannut. Ja sitte tulee tekstaria, ettei halua olla missän tekemisissä. Vähän tuli puuntakaa tällänen vastaus ja tietenki ihmettelin ja kerroin poikaystävällekkin, joka ymmärsi, että tuntuu varmasti pahalta, mutta ei tää tyttö koskaan ole sun kaveri ollukkaan, että "minä oon sun ystävä" lohduttavaa tietenkin :)

Mutta omamielipide, vaikka onkin poikaystävä, silti on hyvä olla joku hyväystävä, tietenki tarviin tyttöpuolisiakin kavereita! No onhan mulla noita paljon, mutta ei välttämättä niin "hyvää seuraa".
Vähän aikaa olin "shokissa" kunnes soitin mun oikeelle ystävälle, joka tosiaan on mun True ystävä ja kerroin koko tarinan.
Se heti kertoi oikeet sanat ja sanoi aina olevansa tukena No Matter What ja sai tän huonon fiiliksen pois :) <3 En haluisi ensimmäinen päivä kun, mun poikkis tulee oon surkeena jonkun tyhmän ihmisen kommentista. Haluun viettää laatuaikaa ja nauttia näkemisestä! :)
No mutta tässä sen näkee ketä on oikeesti YSTÄVIÄ ja ketkä ei.


Mulla ei oo kauheesti mitään pahaa sanottavaa tässä postauksessa, muutakun tavotepaino on silti se 50.
SINNE MÄ VIELÄ PÄÄSEN.
Mutta oon pitänyt itseni hyvin kurissa ja oon ihan tyytyväinen tähän asti :)
Mutta ainakun poikaystävä tulee, sillä on tapana tarkkailla mun syömisiä ja muutenki parisuhteessa paljon koti-iltoja + herkkujen kera, mennään ulos syömään jne. Että tähän voi mun ilo loppua, ellen esim. paastoa päivinä jona me EI nähdä niin pysyy painokin kurissa.
Kirjotusvirheitä löytyy varmasti runsaasti, älkää välittäkö :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti