Lukijat

tiistai 11. syyskuuta 2012

Kateus


Aamupaino 56,6. Ei onneksi enempää huh...

Kadehdin niitä ihmisä, jotka jaksavat nostaa oman luultavasti (luisevan) perseensä ylös sohvalta ja lähteä urheilemaan!!

Miten te jaksatte?
Tottakai se motivoi laihtuu lisää jne, mutta minä itse olen laihtunut 20 kg ilman YHTÄKÄÄN lenkkiä tai salia tai edes mitään missä palaisi kalorit?


Onko totta että ei voi laihtua "luisevaan" kuntoon ilman liikuntaa? Muistan kun olin suurikokoinen kävin lenkillä, yritin laihduttaa, tämä ainoastaan nosti painoani, varmaan koska lihakset kasvoi siinä vaiheessa ja söin normaalisti. Ja lopetin sen liian aikasin.
Minä itse en vaan laihtunu liikunnalla vaan täysin ruokavalion vähentämisellä minimiin.


Mutta onkohan tässä mun pienin painoluokka, jonka saavutan kontroloimalla syömistä? Onko teillä omia kokemuksia esim. kutistumisesta suurikokoisesta-laihaan ilman liikuntaa? Mulle on väitetty, että tässä on mun raja ja tosta sä et laihdu enää ellet liiku? En usko! (Olen laiska ku mikä)

Ihmiset esim. jotka eivät saaneet ruokaa kuihtuivat esim. sodan aikana? en usko että he mitään LIIKUNTAA erityisesti jaksoivat nälissään harrastaa.
Ärsyttää ihmiset jotka sanoo ettei voi laihtua olemattomiin ilman liikuntaa, mutta varmasti voi jos vain on tahdonvoimaa.
Mitä mieltä te olette?? Olisi tosi kiva saada vastauksia juuri tähän vastaukseen ja vaikka vähä omia kokemuksia.

Eilen kirjotin pitkän teksin ja arvaa harmittaako kun, se olikin kadonnut (olin varmaan poistanut sen ite)
Kumminkin eilen oli tarkoitus olla syömättä, kaikki meni hyvin 7 asti kunnes pääsin töistä ja söin kaksi pientä proteiinipatukkaa 90 + 140 kcal ja ostin kanacaesar salaatin, joka piti säästää huomiseksi, mutta söin sen illalla!! Missä mun itsekuri on? Ja mietin tollasta Caesar-salaattiakin, paljonkohan siinä on kaloreita, caesar kastikkeen kanssa, aika suuren kokoinen? Eli eilinen saldo on ainakin 230 patukoista ja salaatti veikkaan 400kcal = 630kcal näin arvioiden... vaikka piti olla 0!

No sen huomaa kun on syöny suuren aterian, sen salaatin kuinka maha tottuu jo yhdessä päivässä ravintoon ja seuraavana päivänä on karmiva nälkä, eli juuri nyt kun kirjotan tätä blogia maha kurisee.
Vettä vaan, ja tänään pääsen aikasemmin, joten oon kotonakin aikasemmin enemmän aikaa/tunteja, kauppaanmeno riski, joka varmasti toteutuu.
Mutta ei, tänään EI! korkeintaan viinirypäleitä jotain kevyttä!

Olisi tosi kiva jos kommaisitte tohon liikuntajuttuun, mitä mieltä te olette?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti