Lukijat

torstai 20. syyskuuta 2012

Itsekuri

Its my time

Nyt on itsekuri kohdillaan, johtuu ehkä kaikesta paskasta mitä on tapahtunu viimepäivinä, ettei edes tee mieli syödä. Onneksi.


Haluisin muuttaa pois, pois mun kodista josta kukaan ei löydä mua, ei kukaan.

Ei oo enää ketää kattelemassa mun syömisiä :) Eilinen saldo pari tikkarii ja vähän keittoo.. Alle 200 kcal. Ja ne 2 kiloa jotka tuli vklp aikana on poissa.

Mulla ei oo nyt muuta kun laihdutus, en aio keskittyä mihinkään muuhun ku tähän.
Aion silti syödä jotain päivittäin, ettei kroppa mee säästöliekeille.
Ei oo nälkä, ei oo, mahtavaa!!
Mä teen mitä MÄ haluan, mä syön mitä MÄ haluan ja koska MÄ haluan. Jos syön hah.

50 kg here i comee.

Mun elämä on sekasin tällä hetkellä, ja niin aion olla minäkin. En välitä enää. (muustakun yhdesta asiasta)
Oon karsinut kaikki  TE paskat ihmiset mun elämästä.
Elän vaikka mielummin yksin, ku elän ihmistenkanssa, jotka saa mut sekasin ja hermostumaan. Tällä hetkellä mä elän laihdutukselle.
Sitku oon tavotepainossa, voin ettiä elämääni ihania ihmisiä.

Onneksi on olemassa rauhottavia ja kaikenmaailman lääkkeitä, joista saa ajatukset muualle.

Beautiful = tuleva paino
Mess= tämänhetkinen pään sisällä asuva piru.

PS. OVI EI AUKEA!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti