Lukijat

sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Mikä musta tulee isona?

Pidän ana taukoja kirjottamisesta, mutta kun olen postannut tekstin, sen jälkeen tulee tuhansia asioita mitä olisi pitänyt kirjottaa.
Aina kun jään yksin kotiin, nyt :D

Mulla on tänä vuonna mietittänyt paljon se, että missä mä olen hyvä, ja mitä mun kannattaisi opiskella lisää tai tehdä työksi.
En tiedä, mulla on ollut muutama ajatus.

Haluaisin olla huostaanotettujen nuorten kanssa tekemisissä, koska ymmärrän, olen itsekkin ollut, jos voisin jotenkin auttaa.
Tämä tarkottaisi lähihoitaja sekä nuoret.

Tykkään muodista, niin tykkää moni muukin, ja se nyt ei vaan riitä.
Sitten olen miettinyt tätä kirjottamista, mistä oikeasti tykkään, esim joku aihe, josta pitäisi kirjoittaa ja mun täytyisi ensin kokea se itse, jotta voisin kirjottaa siitä omin silmin.
Tyhmältä kuullostaa esim. kirjota aiheesta "viikko ilman rahaa" jos en itse kokeilisi sitä.

Uskon, että olisin siinä hyvä.... Mutta ei hajuakaan missä tälläistä olisi tarjolla ja voiko esim. tehdä työkseen vai harrastukseen?
Olisi hienoa jos olisi oma työhuone, tietokone, ja sitten vähän kuin lempisarjastani "Sex in the city" ja Carrie.

ps. tässä ei nyt ihan työhuone ole, mutta te tiedätte pointin!
Tarvitsen jonkun vinkin/johtolangan jotta tietäisin, mitä mun tulee tehdä, missä mä oon HYVÄ!
Nykyinen työ on kivaa, mutta ei loppuelämäksi.
Oi jumala, anna minulle merkki :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti